Yhdistyksen uutiset:

Yhdistyksen jäsentiedotteet:

Jyty Kuusamo ry jäsenten kesätapahtumia

Kuusamon näyttämö 2 – 25.7.2021; Kauppa-auto. Ensi-ilta 2.7.2021, Kirkkotie 23. Liput 20/15 €. Jytykortilla alennusta lipusta 10 euroa. Jytykortti tai mobiilikortti (mobiilikortin lataamisohje tullut tekstiviestinä huhtikuussa) näytetään lipunmyynnin yhteydessä. Etu on henkilökohtainen ja vain kerran voimassa (vaihtoehtoisesti joko Kuusamon näyttämön tai Taivalkosken näyttämön esitys)

Taivalkosken näyttämö, 30.7 – 5.9 2021; Vain muutaman huijarin tähden. Ensi-ilta 30.7.2021 Herkonmäen kesäteatterilla, Taivalvaarantie 2, 93400 Taivalkoski. Liput 15 €. Jytykortilla alennusta lipusta 10 euroa. Jytykortti tai mobiilikortti (mobiilikortin lataamisohje tullut tekstiviestinä huhtikuussa) näytetään lipunmyynnin yhteydessä, kortista otetaan ylös nimi ja yhdistys (Kuusamo). Etu on henkilökohtainen ja vain kerran voimassa.

Arola perhepäivä (2 aik.+lapset) 10.7.2021 klo 12–15 ja 7.8.2021 klo 12–15.

Jytyn jäsenkortilla tutustumiskäynti Maalaispysäkki Arolaan. Sisältää pääsymaksun, makkaran, pillimehu/kahvi ja kahvileipä. Esittelykierros alkaa klo 12.30. Paikkaan voi tutustua myös omatoimisesti klo 12-15 välisenä aikana. Perheet sopivat omat kyydit Arolaan, ei yhteiskuljetusta. Maksuton, ei omavastuuta. Lisätietoja ja ilmoittautuminen 10.7. olevaan perhepäivään 4.7.2021 mennessä ja 7.8.2021 perhepäivään 1.8.2021 mennessä s-postitse jyty.kuusamo(at)kuusamo.fi

Kuusamo City Triathlon, järjestäjänä Kuusamon Nuorkauppakamari 14.8.2021 -> ILMOITTAUTUMINEN KÄYNNISSÄ, päättyy Jytyn osalta 11.7.2021

Osallistumme joukkueena kilpailun Villi Kortti -luokkaan, jossa tyyli on vapaa ja luokan palkintokriteerinä on viihdearvo. Jos osallistujia löytyy runsaasti, joukkueita voi olla useampi. Jyty Kuusamon jäsenet voivat osallistua myös henkilökohtaiseen kisaan. Joukkuekisa koostuu Jyty Kuusamon jäsenistä kokonaisuudessa.

Ilmoittautuminen 11.7.2021 mennessä, jyty.kuusamo(at)kuusamo.fi

Riisitunturi, perhepäivä (2 aik.+lapset) 11.9.2021 Yhteiskuljetus, lähtö kaupungintalolta klo 10.00, paluukyyti lähtee Riisiltä klo 14.00. Omavastuu 10 euroa/perhe. Makkaraa ja mehua nuotiolla, lettukahvit eräkahvila Tykyssä. Ilmoittautuminen 31.8.2021 mennessä jyty.kuusamo(at)kuusamo.fi

Liiton uutiset ja tiedotteet:

Yhdistyksen tapahtumat:

Liiton tapahtumat: